گلکسی اس 4 به طور حتم با صفحه نمایش Full HD ارائه می‌شود
موبایل و تکنو لوژی
اطلاعات کلی درباره موبایل

بر خلاف تمامی شایعات، سامسونگ در نمایشگاه CES گوشی گلکسی اس 4 خود را معرفی نکرد اما این دلیل نمی‌شود که سامسونگ هیچ جزئیاتی از این گوشی را نیز لو نداده باشد.

 

  یک عکسی که در نمایشگاه CES بر روی دیوار قرار داشته است تاریخچه صفحات نمایش AMOLED گوشی‌های سامسونگ تا به امروز را نشان می‌داده که از صفحه نمایش WVGA  با تراکم پیکسلی 230  پیسکل در اینچ با سایز 3.97 اینچ شروع و به صفحه نمایش 4.99 اینچی با کیفیت 1080p و تراکم پیکسلی 440 پیکسل در اینچ ختم می‌شود.

 

 

این کیفیت صفحه نمایش 1080p همان است که قبل از این برای نسل بعدی گلکسی یعنی گلکسی اس 4 به عنوان شایعه پخش شده بود، بنابراین اکنون دیگر مطمئن هستیم که گلکسی اس 4 صفحه نمایش 4.99 اینچی با کیفیت 1080p را خواهد داشت.

 

همچنین این صفحه نمایش جدید 25 درصد انرژی کمتری مصرف می‌کند و انتظار همگان بر این است که مانند صفحه نمایش گلکسی اس 3 این صفحه نمایش برای گلکسی اس 4 نیز از نوع چیدمان PenTile استفاده کند زیرا فیلیپ برن در مورد علت استفاده از صفحه نمایش PenTile در گلکسی اس 3 ابراز کرده بود که صفحات AMOLED با چیدمان PenTile عمر بیشتری را دارند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
    آخرین مطالب
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان موبایل و تکنو لوژی و آدرس techman.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 720
بازدید کل : 33721
تعداد مطالب : 198
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1